A döntést követően még azt is jóvá kellett hagyni, hogy a jármű mely részei készüljenek duoplastból. Mindezt november 5-én hagyták jóvá, egy hétre rá elkészült a belső kialakítás terve, majd újabb három hét elteltével elkészült a második próbaautót. A dizájnerek fürödtek a jobbnál jobb ötletekben és végül a kor szellemének megfelelően kétszínűre fényezték a karosszériát, alul hárszöld, felül palackzöld színre fújták.
A 3. próbaautó december 3-ra készült el, majd pár hónap múlva már a negyedik és az ötödik is legördült a gyártósorról. Ezt követően véglegesítésre került a belső kialakítás és a kárpitozás is és véglegesítették az autó külső kialakítását is. Ettől kezdve már nem készült kísérleti kocsi, viszont a próbaautókat tesztelni kezdték. A tesztidőszak során 50-100 ezer kilométert tettek meg, közben elkészült a P70-es prospektusa.
1955 áprilisában aztán elindult a sorozatgyártás, előbb 25 db, majd májusban 50 db, júniusban pedig 71 db készül el nullszériaként. A többi pedig, ahogy mondani szokás, történelem...
(Forrás:szodasszifon.hu, retrooldal.hu / Fotó:flicriver.com)