Sikere utánAusztráliába, Nyugat-Európába és az Amerikai Egyesült Államokba is exportálták a terméket, ahol szintén népszerű lett.
Kóicsi Szekigucsi 1974. január 25-én mutatta be a majombabát. Elmondása szerint célja az volt, hogy szeretetre és tiszteletre inspirálja a fiatalokat és felnőtteket egyaránt. 1976-ban a nagy népszerűségi hullám után speciális moncsicsibolt nyílt Japánban, ahol a rajongók kiegészítőket vehettek kedvencüknek. A babát kezdetben az akkor még kisméretű Szekigucsi játékgyár forgalmazta, amely ma már az egyik legnagyobb. 1975-ben már megjelent az NSZK-ban és Ausztráliában is, majd szerte Nyugat-Európában.
A játék nevét több országban megváltoztatták: Angliában Chicaboo, Olaszországban Mon Cicci, Franciaországban Kiki, Dániában Bølle Spanyolországban Virkiki lett a neve.
Szokatlan módon a termék az 1980-as évek elején – az akkor még kommunista – Magyarországra is eljutott és népszerű lett.
Azt utólag már nehéz kideríteni, hogy hazánkba egyáltalán milyen forrásból jutott el az akkor már több felé (pl.: Hongkongban) gyártott játék. Így azt a feltételezést is nehéz ma már igazolni, miszerint az első néhány import baba után kialakult egy helyi másolat gyártás (ami egyébként magyarázná a játék tömeges megjelenését).
Habár az 1980-as évek közepén Csehszlovákiában is megjelent a moncsicsibaba Mončičáknéven, de először csak valutás boltokban volt kapható. Megjelenésekor Magyarországon kevesen ismerték a moncsicsibaba pontos eredetét, de beleivódott az akkori hazai popkultúrába és dal is készül a babáról, amit Ullmann Mónika énekelt és – az akkor még gyermek énekes számára – népszerűséget szerzett.
szodasszifon.hu/wikipédia.hu/fortepan